Fitness i sekret urody gwiazdy "Zostawić świat za sobą" Julii Roberts

Wreszcie pojawił się oficjalny zwiastun filmu "Leave the World Behind", a Julia Roberts wygląda świetnie! Z nieskazitelnym wyglądem w wieku 55 lat, aktorka wydaje się starzeć wstecz.

W ekscytującym thrillerze Netflixa można zobaczyć Amandę (Roberts) przygotowującą się do apokalipsy. Dołącza do niej równie utalentowana obsada, w tym Ethan Hawke, Mahershala Ali i Myha'la Herrold. Gdy tylko teaser ujrzał światło dzienne, fani na całym świecie zaczęli szaleć z komentarzami w stylu ''To wygląda niesamowicie i co za wspaniała obsada! Nie mogę się doczekać, aby to obejrzeć!", Inny napisał: "Doomsdays i filmy apokaliptyczne to mój dżem. Poza tym reżyserem jest facet, który stworzył Mr. Robot".

Jeśli jeszcze go nie oglądałeś, to obejrzyj go teraz!

Patrząc na Roberts, nie można nie zastanawiać się, jak udaje jej się wyglądać tak młodo, z niesamowitym ciałem. Od czasów Pretty Woman do dnia dzisiejszego zawsze wyglądała zapierająco dech w piersiach.

Czy jesteś fanem bohaterki Jedz, módl się i kochaj? Chcesz poznać sekret jej stonowanego ciała i urody? Czytaj dalej.

Roberts ćwiczy jogę i pilates

Prawdopodobnie znasz już korzyści zdrowotne, jakie joga ma dla duszy, ciała i umysłu. Jednak czymś równie skutecznym jest pilates. Jest znany jako siła napędowa i jest wart poświęcenia czasu. Roberts angażuje się w oba, aby utrzymać dobrą formę. Jej rutyna ćwiczeń przeplata się między ruchami, takimi jak unoszenie zgiętych nóg, kopnięcia nożycowe i podwójne dopasowanie nóg.

Lubi używać hantli

Jeśli masz tłuszcz na brzuchu i chcesz się go pozbyć, najlepszym sposobem jest zwiększenie masy mięśniowej. Aby zrobić to prawidłowo, musisz włączyć codzienne ćwiczenia oporowe do swojej rutyny fitness, zwłaszcza z ciężarami. Rutyna fitness Roberts jest imponująca i obejmuje przysiady, ćwiczenia skośne i wypady. Często używa hantli, wykonując w sumie trzy zestawy każdego z nich.

Bieganie i pływanie

Zgodnie ze swoją rutyną treningową, gwiazda Notting Hill lubi także pływać i biegać. W zależności od sytuacji w jej miejscu, jej osobisty trener dostosowuje się. Upewnij się więc, że wykonujesz przynajmniej jedno z tych ćwiczeń.

Zdrowe śniadanie

Blask, który widać na jej skórze, nie pochodzi tylko z ćwiczeń, ale także ze zdrowego śniadania. Roberts lubi jeść na śniadanie jagody, awokado, jajka i tosty na zakwasie. Długotrwała fermentacja zakwasu nie tylko sprawia, że chleb jest pyszny, ale także zwiększa biodostępność większości przeciwutleniaczy, minerałów i witamin z mąki.

Najważniejszą kwestią jest to, że - jeśli chcesz osiągnąć ciało, którego zazdrości ci Roberts, wykonuj treningi w kurtkach fitness, szortach, tankach i bluzach, tak jak ona. Taka odzież fitness pomaga zwiększyć wydajność.